Aanmeldstappen

Deelname SOK
Deelsessie
Stand
Bevestigen
Bevestiging registratie

Deelname SOK

Wat leuk dat jullie je aanmelden voor de LOMD 2024!

Je kunt kiezen uit flexibele pakketten bestaande uit toegangskaarten en een aantal 'items’. Items zijn een stand en/of workshop. 

Een stand bestaat uit: 6m2 (2*3m), een statafel, 2 barkrukken en een stroomaansluiting. Er is één banner/achterwand van max. 3 m. breed en 2.25 m. hoog toegestaan. 

Workshop: in verschillende settings wordt informatie over een bepaald onderwerp gegeven. Binnen de workshop is ruimte voor discussie en interactie. Mogelijke vormen zijn:

  • Inspiratiesessie: in deze sessie is het de bedoeling dat men volop inspiratie krijgt voor en in de uitvoering van het werk als omgevingsmanager.
  • Overig: hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld serious gaming, maar uiteraard staan wij open voor suggesties van onze partners. Van belang is dat er sprake is van het delen van kennis en interactie.

OM Talkshow: de dagvoorzitter interviewt jou of een collega kort (10-15 min.) en we bereiden dit inhoudelijk voor; wat doen jullie en wat heeft dat voor toegevoegde waarde voor de omgevingsmanager? Waar zit de link met het hoofdthema ‘Onbevangen Ontmoeten’? We geven dit bij voorkeur interactief vorm, denk daar gerust over mee. Deze sessie zal opgenomen worden. Naderhand sturen we je de opnames toe.

Let op: er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Bij meer belangstelling dan plaats, zullen wij als congrescommissie aan de hand van de ingestuurde voorstellen bepalen wie er uiteindelijk mee doen.

Als SOK-partner kun je, afhankelijk van jouw partnerschap, kiezen uit een van de volgende mogelijkheden: 

Platina


  • 4 items
  • Logo op alle communicatiemiddelen & website
  • 20 toegangskaarten

Goud

 

  • 3 items
  • Logo op alle communicatiemiddelen & website
  • 10 toegangskaarten

Zilver 

  • 2 items
  • Logo op alle communicatiemiddelen & website
  • 5 toegangskaarten

Brons
 

  • 1 item
  • Logo op alle communicatiemiddelen & website
  • 2 toegangskaarten

Daarnaast wordt jullie logo gepresenteerd in alle communicatiemiddelen (vooraankondiging, uitnodiging, bevestiging, powerpoint van de dag, handout etc.).
Hieronder tref je aanvullende informatie over de items

Neem in geval van vragen gerust contact op met Malou Blankwater, m.blankwater@hoe-zo.nl  en 06-59818999.

Aanmelden kan tot donderdag 15 augstus!

Deelnamepakket *

Jullie organisatie heeft met SOK een pakket afgesloten met het Platform Omgevingsmanagement, graag aangeven welk pakket dit is:

Bij pakket SOK platina kun je kiezen uit 4 items: *

Bij pakket SOK goud kun je kiezen uit 3 items: *

Bij pakket SOK zilver kun je kiezen uit 2 items: *

Bij pakket SOK brons kun je kiezen uit 1 item: *

Benodigdheden stand

En standaard stand bestaat uit 6m2 (oppervlakte 2x3m), één stroomaansluiting, één statafel en twee barkrukken. WiFi is gratis. Er is één banner/achterwand van max. 3 m. breed en 2.25 m. hoog toegestaan.

Geef hieronder aan welke aanvullende benodigdheden jullie nodig hebben, de kosten hiervoor zijn bij de opties aangegeven. Indien jullie 2 stands hebben, moet voor elke stand deze benodigdheden worden geboekt.

Hebben jullie iets nodig wat niet op deze lijst staat? Geef dat dan in het tekstveld aan, wij nemen dan contact op om verder af te stemmen.  

0,00

Benodigdheden Deelsessie

Geef hieronder aan welke aanvullende benodigdheden jullie nodig hebben, de kosten hiervoor zijn bij de opties aangegeven. De kosten voor een LCD-scherm zijn inclusief.

In een apart formulier voor de deelsessies kun je aangeven wat het maximaal aantal deelnemers aan de deelsessie is en welke zaalopstelling de voorkeur heeft. 

Neem in geval van vragen contact op met Malou Blankwater via m.blankwater@hoe-zo.nl of 06-59818999.

0,00

Categorie deelsessie(s) *

De Landelijke OmgevingsManagementDag (LOMD) gaat over alle aspecten van het omgevingmanagement. Van planfase tot en met realisatie en van kabels en leidingen tot publieksparticipatie. Om een betere indeling te genereren op de website, hebben wij 4 categorieën waarin je de workshop kunt plaatsen. Graag een keuze maken uit een van de volgende opties:

Extra toegangskaarten of items

Tenslotte bieden wij jullie nog de mogelijkheid om extra toegangskaarten of een extra item (zoals stand, deelsessie of thematafel) af te nemen. Mochten jullie bijvoorbeeld interesse hebben in een standard package en niet zoveel toegangskaarten nodig hebben als bij een premium package, dan kunnen jullie een los item kopen voor € 595,- (excl. btw). Het afnemen van een extra item of toegangskaart is alleen mogelijk vanaf een standard package.

0,00

Graag ontvangen wij jullie logo zodat wij deze kunnen opnemen op de website en alle communicatiemiddelen. 

Je kunt het logo hier uploaden.

Max: 25 MB

Vul hieronder de persoonsgegevens in van de contactpersoon van de contractpartij. 

Algemene voorwaarden SOK *

Na aanmelding ontvang je per mail direct een bevestiging en apart de factuur. De factuur dient binnen twee weken na factuurdatum en vóór aanvang van het congres te zijn voldaan.

Het is niet toegestaan om, zonder schriftelijke toestemming van de congresorganisatie, fysieke objecten buiten de jullie toegewezen standruimte te plaatsen. De maximale banner/standhoogte is 2.25m. Wijzigingen of bestellingen van standbenodigdheden kunnen tot donderdag 19 september 2024 aan de congresorganisatie worden doorgegeven. Na deze datum kunnen wij levering niet garanderen en geldt voor iedere wijziging een toeslag vanuit de locatie van 50%.

Wij adviseren om waardevolle spullen mee te nemen of te laten opslaan via de congresorganisatie. Jullie blijven zelf verantwoordelijk voor de eigen materialen.
Annulering is niet mogelijk, er vindt geen restitutie van het inschrijfgeld of de standkosten plaats. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, dan kun je je laten vervangen door een collega. Geef dit echter uiterlijk donderdag 26 september 2024 door aan het congresbureau.

Facturatie wordt verzorgd door HOEZO! Projectmanagement & Congresorganisatie b.v., - Herenweg 180, 2101 MV Heemstede - KvK 34239540 - btw NL8152.56.292.B01

Lees hier de Privacy Policy

In het kader van de veranderde privacywetgeving vragen wij jouw toestemming voor het volgende:

Diner

Na afloop van het programma is er de mogelijkheid om de dag feestelijk af te sluiten met een geheel verzorgd dinerbuffet. De kosten voor het diner bedragen €29,95 (excl. 21% BTW) per persoon.  
Eten jullie mee? Geef hieronder aan of en met hoeveel personen jullie meedoen.

0,00
Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.


Ondervind je problemen bij het aanmelden? Neem contact op: 023 5552720 of info@hoe-zo.nl

Ondervind je problemen bij het aanmelden? Neem contact op: 023 5552720 of info@hoe-zo.nl