Landelijke Omgevingsmanagementdag 2020
×

Deelnameovereenkomst

Je kunt kiezen uit flexibele pakketten bestaande uit  toegangskaarten en een aantal 'items’. Items zijn een stand en/of workshop. 

Een stand bestaat uit: 6m2 (2*3m), een statafel, 2 barkrukken en een stroomaansluiting. Er is één banner/achterwand van max. 3 m. breed en 2.25 m. hoog toegestaan. Voor de stands is dit jaar gekozen voor ‘eilanden’. Hierbij zal worden uitgegaan van de RWS-indeling: communicatie, conditionering, stakeholdersmanagement en verkeersmanagement.

Workshop: in verschillende settings wordt informatie over een bepaald onderwerp gegeven. Binnen de workshop is ruimte voor discussie en interactie. Mogelijke vormen zijn:

  • Thematafels/discussie(leider): aan een of meerdere statafels wordt gesproken over een bepaald onderwerp. Deze vorm is gericht op stellingname en interactie en wordt zeer gewaardeerd door de deelnemers aan de LOMD.
  • Inspiratiesessie: in deze sessie is het de bedoeling dat men volop inspiratie krijgt voor en in de uitvoering van het werk als omgevingsmanager.
  • Overig: hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld serious gaming, maar uiteraard staan wij open voor suggesties van onze partners. Van belang is dat er sprake is van het delen van kennis en interactie.

Daarnaast wordt uw logo gepresenteerd in alle communicatiemiddelen (vooraankondiging, uitnodiging, bevestiging, powerpoint van de dag, handout etc.). Hieronder treft u aanvullende informatie over de items.  
 
De mogelijke pakketten (excl. BTW) zijn:

Premium package
€ 5.000,- 

  • 20 toegangskaarten voor medewerkers en relaties
  • 4 items
  • Logo op alle communicatiemiddelen & website

Standard package
€ 3.500,- 

  • 10 toegangskaarten voor medewerkers en relaties
  • 3 items
  • Logo op alle communicatiemiddelen & website

Medium package
€ 2.250,- 

  • 5 toegangskaarten voor medewerkers en relaties
  • 2 items
  • Logo op alle communicatiemiddelen & website

Small package
€ 950,- (excl. btw)

(voor kleine organisaties
en lokale overheden)

  • 2 toegangskaarten voor medewerkers en relaties
  • 1 item
  • Logo op alle communicatiemiddelen & website
Alleen beschikbaar voor bedrijven t/m 10 medewerkers en lagere overheden

U heeft daarnaast de mogelijkheid om extra toegangskaarten voor medewerkers/relaties à € 170,- per kaart te kopen.

Tenslotte willen wij u nog de mogelijkheid bieden van een extra item. Mocht u bijvoorbeeld interesse hebben in een standard package en niet zoveel toegangskaarten nodig hebben als bij een premium package, dan kunt een los item kopen voor € 375,-. Het afnemen van een extra item of toegangskaart is alleen mogelijk vanaf een standard package.

Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact op met Monique Stroomberg, m.stroomberg@hoe-zo.nl en 0622048463.

Deelnamepakket *

0,00

Bij het premium pakket kunt u kiezen uit 4 items *

Bij het standaard pakket kunt u kiezen uit 3 items: *

Bij het medium pakket kunt u kiezen uit 2 items: *

0,00

Bij het small pakket kunt u 1 item kiezen *

Benodigdheden stand(s)

En standaard stand bestaat uit 6m2 (oppervlakte 2x3m), één stroomaansluiting, één statafel en twee barkrukken. WiFi is gratis. Er is één banner/achterwand van max. 3 m. breed en 2.25 m. hoog toegestaan.

Geef hieronder aan welke aanvullende benodigdheden u wilt boeken voor de stand(s), de kosten hiervoor zijn bij de opties aangegeven. Heeft u iets nodig wat niet op deze lijst staat? Geef dat dan in het tekstveld aan, wij zullen dan verder met u afstemmen.
De eventueel aanvullend geboekte materialen worden apart gefactureerd.

0,00

Op welk plein wilt u met uw stand staan? *

Benodigdheden workshop

Geef hieronder aan welke aanvullende benodigdheden u wilt boeken, de kosten hiervoor zijn bij de opties aangegeven. Heeft u iets nodig wat niet op deze lijst staat? Geef dat dan in het tekstveld hieronder aan, wij zullen dan verder met u afstemmen.

In de zalen staat een vaste opstelling, een theateropstelling. Indien u andere wensen heeft, neem dan contact op met Monique Stroomberg via m.stroomberg@hoe-zo.nl of 06 22048463.

De eventueel aanvullend geboekte materialen worden apart gefactureerd

0,00

Extra toegangskaarten of items

Tenslotte willen wij u nog de mogelijkheid bieden van extra toegangskaarten of een extra item (zoals stand, workshop, amfitheater of thematafel). Mocht u bijvoorbeeld interesse hebben in een standard package en niet zoveel toegangskaarten nodig hebben als bij een premium package, dan kunt u een los item kopen voor € 375,-. Het afnemen van een extra item of toegangskaart is alleen mogelijk vanaf een standard package.

0,00

Graag ontvangen wij uw logo zodat wij deze kunnen opnemen op de website en alle communicatiemiddelen. 

U kunt het logo hier uploaden.

Max: 24 MB

Vul hieronder jouw gegevens in. Indien je gebruik maakt van inschrijven met LinkedIn wordt een aantal gegevens automatisch ingevuld. 

Algemene voorwaarden *

Na aanmelding ontvangt u per mail direct een bevestiging. Per e-mail ontvangt u de factuur. De factuur dient binnen twee weken na factuurdatum en vóór aanvang van het congres te zijn voldaan.

Het is niet toegestaan om, zonder schriftelijke toestemming van de congresorganisatie, fysieke objecten buiten de u toegewezen standruimte te plaatsen. De maximale banner/standhoogte is 2,25m. Wijzigingen of bestellingen van standbenodigdheden kunnen tot woensdag 10 juni 2020 aan de congresorganisatie worden doorgegeven. Na deze datum kunnen wij levering niet garanderen en geldt voor iedere wijziging een toeslag vanuit de locatie van 50%.

Wij adviseren u waardevolle spullen mee te nemen of te laten opslaan via de congresorganisatie. U blijft zelf verantwoordelijk voor uw eigen materialen.
Annulering is niet mogelijk, er vindt geen restitutie van het inschrijfgeld of de standkosten plaats. Mocht u onverhoopt verhinderd zijn, dan kunt u zich laten vervangen door een collega. Geeft u dit echter uiterlijk vrijdag 19 juni 2020 door aan het congresbureau.

Facturatie wordt verzorgd door HOEZO! Projectmanagement & Congresorganisatie b.v., - Herenweg 180, 2101 MV Heemstede - kvk 34239540 - btw NL8152.56.292.B01
Ten aanzien van betalingen per credit card, zodra uw betaling per credit card is geverifieerd, zal deze per direct worden afgeschreven en doorbelast.


Lees hier de Privacy Policy

In het kader van de veranderde privacywetgeving vragen wij jouw toestemming voor het volgende:

Categorie workshop(s) *

De Landelijke OmgevingsManagementDag (LOMD) gaat over alle aspecten van het omgevingmanagement. Van planfase tot en met realisatie en van kabels en leidingen tot publieksparticipatie.

Om een betere indeling te genereren op de website, hebben wij 5 categorieën waarin u uw workshop kunt plaatsen. Graag een keuze maken uit een van de volgende opties:

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.



Ondervind je problemen bij jouw aanmelding? Neem contact op: 023 5552720 of congres@lomd.nl

Ondervind je problemen bij jouw aanmelding? Neem contact op: 023 5552720 of congres@lomd.nl